مسابقه کتابخوانی مجازی در دبیرستان فرهنگ شهید احدزاده منطقه 4

تهران (پانا) - جعفر عموزادی، مدیر دبیرستان پسرانه فرهنگ شهید احدزاده آموزش و پرورش منطقه چهار، از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی با موضوع آموزه های اخلاقی قیام امام حسین(علیه السلام) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه کتابخوانی مجازی در دبیرستان فرهنگ شهید احدزاده منطقه 4

جعفر عموزادی، مدیر دبیرستان پسرانه فرهنگ شهید احدزاده منطقه چهار از اجرای طرح‌های متنوع و برگزاری مسابقات آنلاین و مجازی کتابخوانی به منظور تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان خبر داد.

همچنین محسن عبدالمنافی، معاون پرورشی دبیرستان پسرانه فرهنگ شهید احدزاده منطقه چهار، گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی کتاب آموزه های اخلاقی قیام امام حسین (علیه السلام)، در این ایام عزیز برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شد و لینک مسابقه آنلاین در ساعت مقرر در کانال ایتا و شبکه شاد قرار گرفت.
عبدالمنافی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه گفت: دانش‌آموزان با کلیک روی لینک مربوطه وارد مسابقه آنلاین می شدند و مشخصات خود و شماره تلفن همراه را وارد کرده پس از ثبت شماره تلفن وارد صفحه سوالات تستی شده و بعد از پاسخ به سوالات در انتها گزینه ارسال را کلیک کرده و آزمون به پایان خواهد رسید.

وی گفت: اسامی برندگان مسابقه از طریق پیام رسان‌های مدرسه اعلام و با حضور مدیر آموزشگاه از برگزیدگان تقدیر شد.

گفتنی است این آموزشگاه چندین سال است که با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی منطقه چهار به کانون تربیت محله تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار