بازدید سومین هیئت اعزامی وزارت آموزش و پرورش از مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان

مسجدسلیمان (پانا)- در پی مکاتبات نماینده شهرستانهای مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش ، سید اصغر رسولی نماینده مقام عالی وزارت و کارشناس مسئول مدارس خاص معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه از مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان بازدید کرد .

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ،ولی احمدی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه استان خوزستان و علی یزدانی مهر کارشناس آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ا و را در این سفر همراهی می کردند .

در این دیدار آقایان غضبان حکمت نژاد و افشین یوسفی مدیران آموزش و پرورش شهرستان های اندیکا و هفتکل و علی زمانپور مسئول آموزش و پرورش عشایر شهرستان اندیکا نیز حضور داشتند .

در نشستی که متعاقب این دیدار در مسجدسلیمان برگزار شد ، ولی احمدی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه و دبیر جلسه با خوش آمد به حاضرین ، با اشاره به این موضوع که این دیدار ، سومین دیدار نمایندگان مقام عالی وزارت از چهار شهرستان مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا می باشد از روسای ادارات خواست مشکلات و معضلات حوزه مدیریتی خود را بیان کنند.

بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با قدردانی از تلاشهای نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به بیان عملکرد آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان و کسب رتبه چهارم استان خوزستان ، همچنین معضلات و مشکلات مدیریت آموزش و پرورش از جمله تجهیزات کارگاهی و نیروی انسانی متخصص پرداخت.

در ادامه این نشست ،افشین یوسفی مدیر آموزش و پرورش هفتکل در ادامه به ارائه عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هفتکل پرداخت . یوسفی چالش مهم پیش روی مدیریت آموزش و پرورش هفتکل را نیاز این مدیریت به نیروی انسانی تخصصی و فضای آموزشی ، تجهیزات کارگاهی و وسایل گرمایشی و سرمایشی استاندارد ، عنوان کرد.

غضبان حکمت نژاد مدیر آموزش و پرورش اندیکا نیز اعلام کرد از رتبه ۳۴ استانی توانستیم ظرف یکسال به رتبه ۲۸ برسیم . شهرستان اندیکا نیازمند ورود خیرین در نهضت مدرسه سازی است . حکمت نژاد برخی از اهم معضلات مدیریت آموزش و پرورش اندیکا را نیاز به هوشمندسازی مدارس و کمبود تجهیزات سخت افزاری رایانه ای و تجهیزات کارگاهی بیان کرد .

در ادامه علی زمانپور مسئول آموزش عشایر شهرستان اندیکا بیان کرد:با توجه به آمار بالای دانش آموزی در آموزش و پرورش عشایر اندیکا نیازمند توزیع متوازن امکانات و تجهیزات در این بخش از بدنه آموزش و پرورش هستیم . زمانپور نیاز به ساخت دبیرستان دوره اول و دوم شبانه روزی دخترانه ، یا اختصاص اعتبار مناسب جهت سرویس ایاب و ذهاب این دانش آموزان ، بهسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی ، کمبود نیروی انسانی متخصص ، کمبود تجهیزات رفاهی و کارگاهی را خواستار شد .

سید اصغر رسولی نماینده مقام عالی وزارت پس ایراد سخنان مدیران مناطق و نواحی حاضر در جلسه ، ضمن تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش چهار شهرستان مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا نسبت به برخی مناطق و نواحی برخوردار ؛ از تخصیص نیروی بومی در این مناطق حمایت و خواستار اولویت بخشی به تخصیص نیروهای بومی در این مناطق گردید . وی خواستار پیگیری تخصیص دبیرستان شبانه روزی دخترانه در آموزش عشایر اندیکا شد . وی استفاده از دبیران چند مهارتی و دبیران تمام وقت را راهی برای جبران کمبود نیروی تخصصی دانست .

رسولی عنوان کرد: وضعیت ساختمان مدارس و بهسازی فضا را از طریق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان پیگیری خواهد شد .
در پایان این نشست ،هیئت اعزامی ، از شهرستان لالی بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار