اولین نشست انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد امام رضا (ع) کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- به منظور شناخت اعضای انجمن جدید و گزارش عملکرد انجمن سال قبل اولین نشست عمومی انجمن اولیا ومربیان دبستان شاهدامام رضا ع در فضای ازاد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست انجمن اولیا و مربیان دبستان شاهد امام رضا (ع) کاشمر برگزار شد

در جلسه عمومی انجمن اولیا و مربیان دبستان که با حضور اعضای انجمن سال قبل، آموزگاران و اولیا دانش آموزان همراه بود،در ابتدا محمد مقدم مدیر آموزشگاه ضمن تشکر از اولیاء و آموزگاران گزارشی از عملکرد مدرسه در سال گذشته ارائه کرد.

وی همچنین از موفقیت دانش آموزان در کسب بیشترین قبول شدگان در مدارس تیزهوشان و نمونه پایه هفتم و مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد و برنامه های کاربردی خود برای موفقیت مدرسه در سال جدید را ارائه کرد.
سپس اکبری رئیس انجمن سال قبل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن در سال ۹۸_۹۹ به ارائه راهکارهای برای همکاری و برنامه ریزی بهتر اولیا و مربیان در انجام فعالیت های آموزشی دوران کرونا پرداخت.
در ادامه کاندیداهای انجمن معرفی و پس از رای گیری اعضای جدید در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ انتخاب شدند.

گفتنی است انجمن اولیا و مربیان، در هر مدرسه هیئت منتخبی است از اولیای دانش‌آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان به‌منظور کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش، و گسترش ارتباط خانه و مدرسه، بر پایهٔ مقررات و ضوابط انجام وظیفه می‌ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار