زمان برگزاری نشست واکاوی سند 2030 از منظر حکمرانی، علم و نظم تمدنی اعلام شد

تهران (پانا) - نشست واکاوی سند 2030 از منظر حکمرانی، علم و نظم تمدنی به صورت مجازی 23 مهرماه و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری نشست واکاوی سند 2030 از منظر حکمرانی، علم و نظم تمدنی  اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طبق برنامه ریزی صورت گرفته این نشست تخصصی 23 مهرماه از ساعت 9 تا 12 به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس در سالن شهید سلیمی جهرمی سازمان برگزار خواهد شد.

براین اساس، سند 2030 که با عنوان دستورکار توسعه پایدار (2030) معروف است از منظر خاستگاه و تأثیر بر روند دگرگونی‌های فرهنگی جهان به سوی نظام جهانی واحد، بررسی و تحلیل ‌شود. سخنرانی دکتر حسن ملکی، استاد دانشگاه، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با عنوان ماهیت سکولاریستی سند 2030 و سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، استاد حوزه و دانشگاه و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی مظفری‌نیا، دکتر مهدی معافی، سید محمد هادی میرطاهری سه تن از پژوهشگران اندیشکده روزگار نو، دیگر برنامه‌های این نشست خواهد بود.

این نشست قرار بود دوشنبه 13 مرداد از ساعت 9 تا 13 در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شود که به خاطر شرایط کرونایی لغو شد و طبق برنامه و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویدئو کتفرانس 23 مهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار