معاونت آموزش ابتدایی البرز خبر داد:

دومین جلسه شورای راهبردی مدارس البرز برگزار شد

کرج (پانا)- دومین جلسه شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه در سالن کنفرانس امام علی (ع) با حضور معاون آموزش ابتدایی ، روسای آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی و دوره اول متوسطه و مدیران مدارس منتخب (بوم) در دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه شورای راهبردی مدارس البرز برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، الهویی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ضمن عرض خداقوت به مدیران مدارس دراجرای درست برنامه ویژه مدرسه، بیان کرد: مسئله زمان در اجرای صحیح و کارآمد این برنامه بسیار مهم است و باید به آن توجه جدی داشت.

او ادامه داد: برنامه ویژه مدرسه به دنبال نیازهای دانش آموز است نه خواسته ها، گاهی خواسته ها به سهولت در محیط بیرون از مدرسه در اختیار دانش آموز قرار می گیرد، ولی نیاز واقعی او برآورده نمی شود. این معلم است که تشخیص می دهد 60 ساعت برنامه درسی خاص مدرسه را با توجه به اهداف برنامه پاسخگویی به نیازهای فردی، منطقه ای و محلی و تنوع بخشی به محیط های یادگیری با اولویت برآورده کردن نیازهای دانش آموزان اختصاص دهد.

در ادامه مدیران مدارس منتخب برنامه بوم به بیان مزایا و چالش های برنامه پرداختند و افزایش نشاط و شادابی در دانش آموزان ، افزایش فعالیت های کاربردی و مهارتی و تعامل بیش تر اولیا و مربیان را از مزایای برنامه و استفاده از طرح های تشویقی برای معلمان فعال و در نظرگرفتن سرانه خاص برای برنامه بوم ارائه کردند.

در پایان مقرر شد بازدید تخصصی از مدارس منتخب توسط رابطین به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار