فرمانداراسلامشهر:

سن ابتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن به شدت کاهش یافته است

اسلامشهر(پانا) - فرمانداراسلامشهر از بستری شدن 18 نفر در مراکز بیمارستانی و فوت پنج نفردر بیست وچهار ساعت گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سن ابتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن به شدت کاهش یافته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: روند صعودی مبتلایان و قربانیان کرونا در شهرستان بسیار نگران‌کننده و هشدار‌آمیز است و اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد ناگزیر به وضع محدودیت‌های جدید در شهرستان خواهیم بود.

او افزود: رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک، شستن مکرر دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات می‌تواند به بهبود شرایط فعلی کمک کند.

مرسلپور تصریح کرد: متأسفانه همان‌گونه که اعلام شد رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی از 80 درصد در کشور به شصت درصد کاهش یافته و از مردم عزیز و شریف اسلامشهر درخواست داریم تا به رعایت حداکثری این موارد توجه داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه از مردم استمداد می‌طلبیم تا به کمک ما بیایند و کسانی‌که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند وادار و مجاب به رعایت کنند، گفت: از اقشار مختلف جوانان، ورزشکاران، بسیجیان قهرمان، فرهنگیان، دانشجویان، اساتید،کسبه، صاحبان صنعت و کسب و کار و مومنین و آنانی که دلشان برای شادابی و توسعه شهرستان می تپد، درخواست داریم تا در این زمینه کمک کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: سن ابتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن به شدت کاهش یافته و ما نگران هستیم ادامه این روند خانواده‌ها، کسب وکار، امر تولید و درآمد مردم را بیش از پیش دچار مشکل کند و از سویی کادر درمان شهرستان نیز دچار خستگی مضاعف شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار