نوروزی: تا فردا بدهی‌ها تسویه می‌شود

تهران (پانا)- معاون اقتصادی باشگاه استقلال گفت مجوز حرفه‌ای باشگاه پیگیری شده است و چند نفری از افراد هستند که تا فردا با آن‌ها تسویه حساب و این موضوع تمام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نوروزی: تا فردا بدهی‌ها تسویه می‌شود

به گزارش ایسنا، مهدی نوروزی درخصوص بدهی های باشگاه استقلال اظهار کرد: در باشگاه پول وجود دارد. تمام تلاش این است که قرارداد دیاباته پرداخت شود و ده روز فرصت گرفته شده است تا ان‌شاءالله انجام شود. با جلسه ای که با حضور آقای علینژاد داشتیم تمام این مشکلات به زودی حل خواهد شد. درباره استراماچونی و شفر هم که استراماچونی هنوز رای پرونده نیامده و بدهی به شفر هم یک راهکارهایی پیشنهاد شد که باتوجه به این راهکارهایی که ما و هیات مدیره و آقای علینژاد پیشنهاد دادیم، با نزدیک ترین راه حل تلاش می کنیم این مشکل را حل کنیم.

او ادامه داد:‌ ما جلسه ای پیرامون همین موضوعات داشتیم تا مشکلات اقتصادی را بتوانیم حل کنیم. تمام تلاشمان این است که این اتفاق بی افتد.

معاون اقتصادی باشگاه استقلال در خصوص حضور مهدی علینژاد در باشگاه استقلال گفت: او هم دارد کمک و تلاش می کند تا همه افراد را در کنار هم جمع کند و از پتانسیل همه دوستان استفاده کنند تا به امیدخدا بتوانیم به نتیجه برسیم.

او در پاسخ به این سوال که استقلال برای فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود یا خیر بیان کرد: خیر. اینجا ظرفیت های زیادی در باشگاه وجود دارد و اگر از این ظرفیت های دوستان استفاده شود، قطعا باشگاه استقلال این مشکلات را نخواهد داشت. فقط مساله این است که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

نوروزی درباره مجوز حرفه ای باشگاه عنوان کرد: این مجور هم پیگیری شده است و چند نفری از افراد هستند که تا فردا با آن ها تسویه حساب می شود و این موضوع هم تمام می شود. رضایت کنعانی زادگان هم ان‌شاءالله تا فردا روی پرونده می آید و حل می‌شود.

او در پاسخ به سوالی درباره هزینه ای که سعادتمند قرار بود به دوحه ببرد و این که چگونه می شود صد هزار دلار را از کشور خارج کرد، گفت: این مساله تا فردا حل می شود. می شود این مبلغ را از کشور خارج کرد اما باید مجوزهای لازم را می‌گرفتیم. طبیعتاً مجوز نداشت که این هزینه را مصادره کردند.

معاون اقتصادی باشگاه استقلال درخصوص صحبت هایی مبنی بر این که او یکی از عواملی بود که باعث شد قراردادها افزایش چند برابری داشته باشد، عنوان کرد: من اصلا دخالتی در حوزه قراردادها نداشتم. فقط باتوجه به این که بازیکن ها به من لطف داشتند، با آن ها تماس می گرفتم و می آمدند اما قبل از آن هر کسی با بازیکنان تماس می گرفت نمی آمدند. در بحث اعداد و ارقام قراردادها دخالتی نداشتم و در حوزه اختیارات من نبود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که قرارداد دلاری هم داشتید یا خیر گفت: خیر هیچ قرارداد دلاری نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار