در آستانه هفته ناجا انجام شد:

هدایت نمادین ترافیک نیشابور، توسط یک جوان معلول

نیشابور ( پانا)-در آستانه هفته ناجا و در جهت برآورده شدن آرزوی یک جوان معلول جسمی حرکتی به مدت چند ساعت به صورت نمادین سکان مدیریت راهنمائی و رانندگی نیشابور در دستان وی قرار گرفت .

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هدایت نمادین ترافیک نیشابور، توسط  یک  جوان  معلول

سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور در گفت و گو با پانا ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفته ناجا به همکاران خود اظهار کرد: حسب اطلاع از آرزوی جوان دردمند همشهری مبنی بر قرار گرفتن در لباس مقدس نیروی انتظامی جهت خدمت به مردم خوب نیشابور و اطلاع از وضعیت جسمانی سجاد کول آبادی (معلول جسمی حرکتی و نیازمند درمانهای خاص) بر آن شدیم به خواسته وی حتی به مدت چند ساعت جامه عمل بپوشانیم.

دهقان پور با اشاره به حدیث شریفی ار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که فرمودند خداوند برای معلولان جایگاه رفیعی در بهشت قرار داده است عنوان کرد : مشکلات بسیاری در برابر این عزیزان در جامعه وجود دارد، مسیر زندگی برای آنان تنگ و سخت بوده و با اینکه تلاش های خانواده و حتی جامعه برای سهولت بخشی گذران عمر آنان متمرکز می شود، با این حال سختی ها، نفس های زیستن را در آنان به شماره می اندازد، بنابراین بر آن شدیم در جهت آلام لحظه ای از دردهای وی، خود را در کنار این عزیز قرار داده تا قدردان نعمتهای بی شمار پروردگار منان باشیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور در حاشیه این مانور افزود: حسب دستور فرماندهی محترم با هماهنگی های انجام شده ضمن تهیه لباس مخصوص پلیس راهور سکان هدایت ترافیک شهرستان با همکاری صمیمانه جناب سرهنگ حقدادی در اختیار سجاد قرار گرفت و با اعزام خودرو مخصوص به در منزل کار وی عملا آغاز شد.

سرهنگ حقدادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیشابور نیز ضمن ابراز خرسندی از انجام این کار انسان دوستانه اظهار کرد: امروز پلیس راهور به خود می بالدبرای چند ساعت در کنار جوانی گام برداشت که با تمام ناتوانائیهای ایجاد شده جسمی و درد و رنج فراوان آرزوی خدمت به خلق داشته و دارد.

حقدادی خدمت در کنار سجاد را افتخاری بزرگ برشمرد و افزود: وقتی فردی این چنین با دردهای بی شمار آرزو دارد در این لباس به مردم فهیم و استوار میهن خود خدمت کند به خود می بالیم و احساس مسئولیت را بر شانه های خود بیشتر احساس می کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیشابور ادامه داد: سعی داریم کارت خدمت افتخاری برای سجاد عزیز صادر کنیم تا او هم جزء ی از ما باشد و این مهم مارا در انجام وظایفمان استوارتر می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار