در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی مطرح شد:

تشکل های دانش آموزی می توانند مهارت های مطلوبی در دانش آموزان ایجاد کنند

شهرکرد(پانا) - شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری در فصل پاییز تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی می توانند مهارت های مطلوبی در دانش آموزان ایجاد کنند

جلسه پاییز شورای برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی تشکیل شد.

حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان در گفت و گو با پانا گفت: در این جلسه هماهنگی های لازم جهت اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار گرفت و در مورد موانع و مشکلات اجرای این بسته طبق برنامه زمانبندی و نیز در رابطه با اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز، بحث و تبادل نظر شد.

رضایی ادامه داد: «مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه توصیه هایی در خصوص کاربردی شدن تشکل های دانش آموزی و ارزیابی دقیق از اجرای طرح های مختلف بیان کرد و بر استفاده از ظرفیت های شوراهای دانش آموزی در بحث فعالیت های پرورشی تاکید کرد و مهارت محوری را یکی از اهداف مهم تشکل های دانش آموزی برشمرد.»

در ادامه جلسه نمایندگان مجلس دانش آموزی استان در خصوص فعالیت های سالیانه خود و دغدغه های دانش آموزان مطالبی مطرح کردند و خواستار حضور بیشتر نمایندگان دانش آموزان در جلسات برنامه ریزی ادارات آموزش و پرورش استان و ارتباط نزدیکتر با مدیر کل آموزش و پرورش شدند.

در پایان جلسه هدایایی به رسم یادبود از طرف سازمان دانش آموزی به نمایندگان مجلس دانش آموزی استان توسط مدیر کل آموزش و پرورش اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار