رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهاباد :

مددجویان کمیته امداد بهاباد بیش از 18 میلیارد ریال وام دریافت کردند

بهاباد (پانا) - رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد گفت درشش ماهه سال جاری مبلغ 18 میلیارد و 425 میلیون ریال وام به صورت کارگشایی به تعداد 301 نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مددجویان کمیته امداد بهاباد بیش از  18 میلیارد  ریال وام دریافت کردند

حمید دهقان بهابادی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران، 169 نفر نیز برای دریافت تسهیلات کارگشایی به مبلغ 8 میلیارد و 450میلیون ریال وام به این موسسه مالی معرفی شدند.

رییس کمیته امداد بهاباد در ادامه با اشاره به تامین مسکن نیازمندان خاطرنشان کرد: به منظور تامین مسکن نیازمندان دراین راستا مبلغ 3 میلیارد و 365 میلیون ریال وام مسکن به تعداد 27 نفر پرداخت شده است.

دهقان بهابادی به پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان و معرفی به بنیاد علوی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود: کمیته امداد بهاباد در زمینه راهگشای مددجویان و کمک به این ولی‌نعمتان در 6 ماه سال جاری مبلغی بیش از 6 میلیاردو 660 میلیون ریال وام قرض الحسنه به تعداد 132 نفر وام پرداخت کرده که این وامها با مشارکت و معرفی به بنیاد علوی و از محل اعتبارات کمیته امداد بهاباد بوده است.

رییس کمیته امداد بهاباد مجموع این اعتبارات را بیش از18 میلیارد و 425 میلیون ریال به 301 نفر ازنیازمندان و مددجویان این شهرستان اعلام کرد.

در حال حاضر تعداد 924 خانوار در قالب 1985 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهاباد استفاده می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار