سهم فرهنگی آموزش و پرورش بیش از ارگانهای دیگر است

کرمان(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد سهم آموزش و پرورش در ایجاد و توسعه ظرفیت های علمی کشور از سهم دیگر دستگاه های فرهنگی بیشتر است.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سهم فرهنگی آموزش و پرورش بیش از ارگانهای دیگر است

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی حضور وزیر آموزش وپرورش را به فال نیک گرفته و گفت: آموزش و پرورش بزرگ ترین وزارتخانه ای است که به طور مستقیم با یک ششم جمعیت کشور ارتباط دارد و در واقع مهم ترین و مفیدترین وزارتخانه است.

علیدادی افزود: سهم آموزش و پرورش در ظرفیت های علمی کشور از سهم دیگر دستگاه های فرهنگی بیشتر است و باید انسان هایی شایسته از لحاظ اخلاقی، ایمانی و افرادی اندیشمند و آگاه، تحویل جامعه داده شود.

وی با بیان اینکه کرمان پهناورترین استان کشور است و جغرافیای کل استان و کشور تحت مدیریت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: بخش هایی از استان دچار محرومیت است که امیدواریم مورد توجه وزیر آموزش و پرورش قرار بگیرد.

امام جمعه کرمان گفت: جنوب و شرق استان کرمان نیاز به توجه بیشتری در آموزش مجازی دارد تا تحت پوشش بیشتری قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در امر تاسیس، تعمیر و تکمیل مدارس تلاش ویژه ای داشته است عنوان کرد: برخی از کسانی که در نهضت سوادآموزی کار می کنند، در استان کرمان هنوز تعیین تکلیف نشده اند که امیدواریم با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان این مسئله نیز حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار