گزینه‌های اصلی سرمربیگری استقلال چه افرادی هستند؟ اسطوره نفر آخر شد

تهران (پانا) - از 4 سرمربی به عنوان شانس‌های اصلی سرمربیگری در استقلال تهران نام برده شده است که به زودی قرارداد نهایی خود با این باشگاه را امضا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
گزینه‌های اصلی سرمربیگری استقلال چه افرادی هستند؟ اسطوره نفر آخر شد

اوضاع در استقلال به هیچ عنوان خوب نیست، ناکامی پشت سر ناکامی برای دومین تیم پرهوادار ایران ثبت می‌شود و هواداران این تیم روز به روز ناراحت‌تر از قبل هستند. در حالی که امروز به صورت رسمی اعلام شد که لیگ برتر فوتبال ایران از 10 آبان یعنی 26 روز دیگر آغاز خواهد شد، این تیم هنوز سرمربی ندارد و تکلیف شروع تمرینات و لیست نهایی آن برای حضور در فصل آینده مشخص نیست.

این حال و روز استقلال در حالی است که پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و شهر خودرو مشهد به عنوان رقیب‌های احتمالی این تیم کاملا تکلیف خود را می‌دانند. سرمربی فصل آینده هر 5 رقیب احتمالی استقلال مشخص است، تمام تیم‌هایی که نام برده شده به غیر از تراکتور تیمشان را برای فصل جدید بسته‌اند و مهم‌تر اینکه تمرین تیم‌ها آغاز شده است. مواردی که هیچ کدام درباره استقلال صدق نمی‌کند و این تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد.

در روزهایی که زمان به سرعت برق و باد برای استقلالی‌ها سپری می‌شود، بدون شک اولین و مهم‌ترین موضوع انتخاب سرمربی است تا پس از آن روند شروع تمرینات آغاز شده و برنامه‌ریزی برای فصل جدید را انجام دهند.

اما براساس خبرهایی که از اطراف باشگاه استقلال به گوش رسیده است، مدیران این باشگاه 4 گزینه نهایی را برای سرمربیگری در این تیم مدنظر قرار دارند و احتمالا تا فردا سرمربی جدید خود را معرفی می‌کنند.

گزینه شماره یک؛ جذاب و دوست داشتنی

الکساندر نوری سرمربی دورگه ایرانی - آلمانی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های وولسبورگ و هرتابرلین را در بوندس لیگا آلمان دارد، بدون شک جذاب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توان برای استقلال متصور شد. او سرلیست گزینه‌های استقلال است و به حضور در ایران رضایت داده اما مشکلی که استقلال با او دارد بر سر مبلغ قرارداد است که می‌تواند مانع از حضورش در استقلال شود.

گزینه شماره دو و سه؛ شانس یکسان دو شماره 6

جواد نکونام و محمود فکری دو گزینه دیگر استقلال برای سرمربیگری در فصل جدید هستند. البته هر دو نفر در وضعیت فعلی قرارداد دارند و اگر قصد داشته باشند به استقلال بیایند باید به ترتیب از فولاد خوزستان و نساجی قائمشهر رضایت‌نامه بگیرند.

در بین این دو نفر، هیچ کدام شانس بالاتری از دیگری ندارد و باید در انتظار روند مذاکرات بود تا اگر الکساندر نوری منتفی شد، کدام یک از دو شماره 6 سابق استقلال به نیمکت این تیم خواهد رسید.

گزینه شماره چهار؛ همان همیشگی

اما اگر حضور الکساندر نوری، جواد نکونام و محمود فکری در استقلال منتفی شود، آنها به سراغ گزینه شماره چهار خواهند رفت و پروسه بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال برای سومین بار طی دو سال اخیر اجرا خواهد شد و این سرمربی کم تجربه که این فصل تیمش را در اوج حساسیت مسابقات رها کرد، باز هم سرمربی آبی‌ها می‌شود. البته درباره فرهاد مجیدی گفته می‌شود با اقبال قاطع از سوی هیات مدیره استقلال همراه نیست و تنها یکی از اعضا تمایل زیادی به حضور فرهاد مجیدی دارد.

پنجره‌های نامهربان

البته در کنار این اسامی، از یک نکته نباید غافل شد. هر چند فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران هنوز به پایان نرسیده و تیم‌ها تا 29 آبان فرصت دارند تا قرارداد بازیکن جدید خود را ثبت کنند اما پنجره نقل و انتقالات استقلال تهران همچنان بسته است و با پنجره بسته آنها نمی‌توانند بازیکنی را جذب کنند.

اگر پنجره هم باز شود، اکثر بازیکن‌های مطرح و طراز اولی که در فوتبال ایران حضور دارند و ایرانی هستند، تیم جدیدشان را انتخاب کرده‌اند و یا برای فصل آینده قرارداد دارند. مواردی که می‌تواند روی تصمیم نهایی گزینه‌های استقلال برای سرمربیگری در این تیم تاثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار