استاندار تهران:هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل اجباری می‌شود

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل در استان تهران اجباری خواهد شد و بر این اجرای این قانون به شدت نظارت می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران:هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل اجباری می‌شود

به گزارش استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در خصوص محدودیت‌های کرونایی گفت: چهار هزار و ۸۰۰ بیمار کرونایی در استان تهران بستری هستند، که لازم است، با توجه به افزایش این تعداد بیمار و نیز افزایش تعداد بستری‌ها نسبت به بهبودیافتگان محدودیت‌هایی برای استان تهران در نظر گرفته می‌شد.

وی افزود: بر همین اساس محدودیت برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس، فعالیت تالارها، باغ موزه‌ها و تجمعاتی که زنجیره انتقال را افزایش می‌دهد و همچنین نماز جمعه اعمال شد.

استاندار تهران با بیان این که از هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل اجباری خواهد شد، اضافه کرد: بر روند استفاده از ماسک از درب منازل به دقت نظارت می‌شود، پیشنهاد دورکاری و همچنین شیفت بندی در استان تهران به وزارت کشور داده شده است، که در حال بررسی در کمیته امور اداری و استخدامی ستاد ملی کرونا است.

محسنی بندپی همچنین خواستار نظارت شهرداری بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو شد و گفت: مترو روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می‌کند و می‌بایست، شهرداری تهران بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تداوم استفاده از ماسک در مترو نظارت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار