اهدای ۴ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط جمعی از مشاوران مدارس دزفول

دزفول(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: جمعی از مشاوران مدارس دزفول در اقدامی خودجوش با اهدای بخشی از حقوق خود، 4 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۴ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط جمعی از مشاوران مدارس دزفول

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، رضا محمدی خباز ظهر امروز 13 مهر 99 در تشریح این خبر اظهار داشت: با هماهنگی مرکز مشاوره تحصیلی و هسته مشاوره آموزش و پرورش دزفول، جمعی از مشاوران مدارس در اقدامی خداپسندانه با راه اندازی یک پویش، بخشی از حقوق خود را جهت تهیه تبلت ویژه دانش آموزان کم توان مالی اختصاص دادند.

وی در همین خصوص افزود: با مبالغ جمع آوری شده ۴ تبلت متناسب با نیاز های دانش آموزان تهیه و به افراد نیازمند اهدا شد.

محمدی خباز در ادامه گفت: دانش آموزان نیازمند با همت مددکار اجتماعیِ مرکز مشاوره تحصیلی شناسایی شدند که به منظور جلوگیری از افت تحصیلی آنان، مورد حمایت مالی مشاوران مدارس دزفول قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان از تلاش و زحمات کارشناسان مرکز مشاوره، هسته مشاوره و مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش دزفول تقدیر کرد.

گفتنی است با وجود این که حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی می گذرد، همچنان دانش آموزان نیازمند ساکن مناطق محروم در انتظار تحویل تبلت های آموزشی هستند و با تاخیر وزارت آموزش و پرورش، این بار هم افراد خیر آستین همت را بالا زده و وارد میدان شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار