رفع مشکل تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: امیدواریم با همکاری نهادهای ذی ربط، مشکل تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی حل شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکل تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی

محمدرضا یوسفی در جلسه کمیته پیشگیری از تخلفات و نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی که در محل دانشگاه علوم پزشکی با حضور نمایندگانی از شهرداری، اتاق تعاون، نظام‌مهندسی و اداره مسکن و شهرسازی برگزار شد، در جریان آخرین جزئیات پیشرفت پروژه تعاونی مسکن کارکنان علوم پزشکی قرار گرفت.
یوسفی در نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مسئول حقوقی تعاونی و برخی اعضای تعاونی مذکور، عنوان کرد: متأسفانه در روند تکمیل این پروژه تأخیر صورت گرفته است که موجب ناراحتی برخی اعضا شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: این پروژه 18 سال است که ادامه دارد و مانند هر پروژه دیگری، گذر زمان سبب فرسایشی شدن روند آن و خارج شدن از صرفه اقتصادی می‌شود.
یوسفی همچنین افزود: باوجود پیشرفت‌های خوبی که در تکمیل پروژه شاهد هستیم، تنگناهای موجود در روند کار موجب نگرانی برخی نهادها به‌ویژه شخص استاندار شده است.
وی خاطرنشان کرد: ما با استانداری برای ابلاغ سریع‌تر مصوبه کمیسیون ماده پنج مکاتباتی خواهیم کرد و اعضای هیئت‌مدیره نیز باید هرچه سریع‌تر نسبت به اقدام برای صدور پروانه از شهرداری اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه نهادهای ذی‌ربط، مشکلات تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی حل‌شده و اعضای آن بتوانند صاحب‌خانه شوند.
در پایان کوثریان، مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان علوم پزشکی زنجان به ارائه توضیحاتی در مورد این پروژه پرداخت و به همراه مدیرکل و مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان از روند پیشرفت فیزیکی پروژه بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار