معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

تهیه و توزیع محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از تهیه و توزیع محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی در دوره های مختلف تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و توزیع محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشین خوش گوار با اعلام این مطلب، گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شده فعالیت های اغلب حوزه ها دستخوش تغییر و تحول شود که حوزه تربیت بدنی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در جهت حفظ وجاهت و شأنیت تربیت بدنی به عنوان یک واحد درسی و یکی از حوزه های یازده گانه و نیز تداوم فعالیت های ورزشی دانش آموزان، محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی تهیه و تحویل معلمان تربیت بدنی استان شد.

وی افزود: در این محتوا که در دو مقطع ابتدایی و متوسطه و چهار دوره تحصیلی دوره اول و دوم ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه تهیه شده است، برای هر دوره 12 جلسه و طرح درس ساعات تربیت بدنی حضوری و 12 جلسه و طرح درس ساعات تربیت بدنی غیرحضوری گنجانده شده است که به عنوان مرجع و مأخذ این درس در سال تحصیلی 400-99 به شهرستان ها و مناطق ابلاغ شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان ضمن تشکر از شهرستان ها و همکارانی که در تهیه و تدوین محتواهای الکترونیکی درس تربیت بدنی مشارکت داشته اند،گفت: مهم تر از محتواهای تولید شده، به کارگیری و استفاده از آن توسط معلمان تربیت بدنی و نیز در اختیار گذاشتن محتواها برای دانش آموزان است که در این زمینه فرایندی جهت رصد و نظارت بر موضوع طراحی شده است.

خوش گوار در پایان افزود: محتواهای مذکور به ابتکار استان تهیه شده و همراه با دستورالعمل های وزارتی به شهرستان ها و مناطق ابلاغ شده است و مدیران مدارس در اجرایی شدن آن و تحقق اهداف تعیین شده نقش محوری دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار