سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان:

اعلام وضعیت قرمز در تمام شهرهای استان

اهواز (پانا) - سخنگوی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر اینکه همه شهرهای خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته‌اند، عنوان کرد به‌دلیل بروز این شرایط، اقدامات پیشگیرانه از شیوع هرچه بیشتر کرونا با اعمال بخشی از محدودیت ها در استان از سر گرفته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام وضعیت قرمز در تمام شهرهای استان

رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای گذشته شهرهای استان شرایط خاصی از نظر شیوع فزاینده ویروس کرونا پیدا کرده اند عنوان کرد: این در حالی است که امروز دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ارسال گزارشی از وضعیت استان، اعلام کرد که تمامی شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و این شرایط مشابه ماه‌های گذشته است.

او ادامه‌ داد: بر اساس دستور رسمی استاندار خوزستان به فرمانداران و شهرداران استان به‌طور جدی خواسته شد تا از هرگونه رفت و آمد به پارک‌ها جلوگیری شود و در این زمینه نیروی انتظامی نیز همکاری خواهد داشت.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان تصریح‌کرد: از شهروندان خواسته می‌شود با رعایت توصیه‌های بهداشتی، از افزایش مبتلایان به این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی

نجاتی همچنین یادآور شد: در ادامه بازگشت محدودیت‌ها در استان خوزستان فعلا مراکز آموزشی و ورزشی در سراسر استان خوزستان تعطیل خواهند بود.

تعطیلی نمازهای جماعت و جمعه تا اطلاع ثانوی

او در خصوص مکاتبه استاندار خوزستان با مسئول دبیرخانه ائمه جمعه استان، گفت: بر اساس اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مکاتبات صورت گرفته با این دبیرخانه، نمازهای جمعه و جماعت نیز در استان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

نجاتی در پایان خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با همکاری که از سوی مردم صورت می‌گیرد، مجددا از این شرایط سخت و نفس گیر عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار