آموزشگاه خیرساز حاج محمود سزاوار رحمت در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

مشهد(پانا)- آموزشگاه خیرساز حاج محمود سزاوار رحمت در حاشیه شهر مشهد، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولین استان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه خیرساز حاج محمود سزاوار رحمت در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آئین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز حاج محمود سزاوار رحمت در حاشیه شهر مشهد، آموزش و پرورش را رکن توسعه و پیشرفت جوامع دانست و گفت: توسعه پایدار در هیچ جامعه ای رخ نمی دهد مگر اینکه محور آن توسعه آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه اگر در کشور ما هم قرار است رشد، توسعه و پیشرفتی رخ دهد بایستی آموزش و پرورش مرکز، رکن و اساس این توسعه باشد، گفت: آموزش و پرورش مکانی است برای تربیت نیروی انسانی و نیروی انسانی مهم ترین سرمایه برای پیشرفت در همه کشور هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه امید همه جهانیان به کودکان و نوجوانان است و دانش آموزان امروز گردانندگان چرخ فردای کشور ما هستند افزود: اگر ما امروز مسیر تحصیل دانش آموزان را هموار کنیم، آنها مسیر پیشرفت کشور را در آینده هموار خواهند کرد.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در سطح کشور اظهار کرد: امسال در در شروع سال تحصیلی یک هزار و 200 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شد و حدود 500 کلاس درس تا اسفندماه سال جاری به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه خواهد شد، در حال حاظر قالب 570 پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان در حال ساخت است.

خدابنده با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته در جذب مشارکت خیرین نیک اندیش افزایشی 120 درصدی داشته ایم افزود: عدالت آموزشی به این معنی است که ما شرایط یکسانی را برای یادگیری همه افراد لازم التعلیم در استان فراهم کنیم و در این راستا با کمک خیرین نیک اندیش به دنبال تهیه و آماده سازی مدارس و کلاس های درس با کیفیت برای تمام دانش آموزان هستیم.

وی عدالت آموزشی را مقدمه ای برای عدالت اجتماعی و اقتصادی دانست و افزود: هرچه مدارس توسعه پیدا کند، یادگیری و سطح دانش و آگاهی ارتقا می یابد و در نهایت این مهم به کاهش آسیب های اجتماعی کمک خواهد کرد.

قابل ذکر است آموزشگاه خیرساز حاج محمود سزاوار رحمت با 12 کلاس درس و با مساحتی حدود دو هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال با همت خیر نیک اندیش حاج محمود سزاوار رحمت در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار