کمک های مردمی شور عاطفه ها در منطقه۱۳ کجا صرف شد؟

تهران(پانا)- فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ از برگزاری با شکوه شور عاطفه ها با همراهی همکاران و دانش آموزان در مدارس منطقه جهت همدلی با دانش آموزان نیازمند سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک های مردمی شور عاطفه ها در منطقه۱۳ کجا صرف شد؟

طالبی در گفت و گو با پانا، ضمن تشکر از همراهی مدیران مدارس منطقه در برگزاری شور عاطفه ها گفت: امسال به مناسبت محرم الحرام و قرار گرفتن روز عاطفه ها در این ماه، نام شور عاطفه ها به جای جشن عاطفه ها نامگذاری شد.
وی گفت: به راستی شوری وصف ناپذیر در بین دانش آموزان برای کمک به خرید تبلت یا گوشی همراه برای دانش آموزان بی بضاعت جاری شد و همه مدارس منطقه برای اجرای طرح، همت گماشته و در جهت اهداف بزرگ شور عاطفه ها هر چند ناچیز گام برداشتند.
مدیر سازمان منطقه افزود: در برخی مدارس کمک های نقدی دانش آموزان به حساب مهرورزان نوجوان تهران واریز شد و در برخی مدارس نیز برای خرید تبلت و هدیه به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اقدام شد. در هنرستان خوارزمی و دبیرستان معصومی لاری توسط همکاران، تبلت و گوشی همراه برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد و همچنین در دبیرستان مهدیون یک دانش آموز نیازمند شناسایی شد و برای اینکه بتواند از آموزش مجازی استفاده کند از طرف همکاران اداری گوشی اهدا شد.
وی در ادامه گقت: خرید بسته های اینترنتی برای دانش آموزان جهت استفاده بهینه از آموزش فضای مجازی و شرکت در کلاس های شبکه آموزشی شاد از جمله اقدامات مدارس منطقه در شور عاطفه‌ها بود.
شور عاطفه ها فرصتی مغتنم بود جهت همدلی و همراهی همکاران، دانش آموزان و والدین آنان برای آفرینش حماسه ملی دیگر که به راستی یک حرکت حسین گونه و زینب وار بود که همه ما باید به آن افتخار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار