جلسه شورای اداری آموزش وپرورش ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا) - جلسه شورای اداری با حضور مدیرآموزش وپرورش ابرکوه ،معاونان، کارشناسان آموزشی ، تربیتی و اداری در سالن کنفرانس اداره آموزش وپرورش این شهرستان  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری آموزش وپرورش ابرکوه برگزارشد

مدیرآموزش وپرورش هدف از برگزاری شورای اداری را تبادل نظر با تمامی کارشناسان و بهره مندی از نقطه نظرات آنان ذکرکرد.

محمدعلی کریمی پیرامون بحران بیماری کرونا سخنانی بیان نمود وگفت:در این بحران پرستاران از ابتدا به میدان آمده وتا اکنون شبکه بهداشت و پرستاران یک لحظه هم دست از تلاش برنداشته و حتی در این راستا عده ای هم به شهادت رسیدند.

کریمی افزود: قشر فرهنگیان هم در این میدان به خوبی ایفای نقش نموده و هم به صورت حضوری ونیمه حضوری در خط مقدم مبارزه با این ویروس بوده وحتی ساعات استراحت خود در منزل را به آموزش دانش آموزان اختصاص دادند.

وی در ادامه به رموز موفقیت و کتاب "سیری در تکامل فردی" اشاره کرد وگفت:در جمع بندی این کتاب به این نتیجه رسیدند جهت رسیدن به موفقیت باید بین فعالیتهای شغلی وحرفه ای وارتباطات مانند دو کفه ترازو توازن برقرارباشد.

درادامه معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه بهترین روش و موثر ترین راه برای اجرای مدیریت صحیح را ایجاد فضای دوستی و صمیمیت، تعامل، همفکری،همدلی و هم افزایی دانست.

محمدعلی شکیبا افزود: مجموعه همکاران فرهنگی عضو خانواده آموزش و پرورش هستند و هر کدام نقش موثر در ارتقاء و حفظ جایگاه و شأن دستگاه تعلیم و تربیت را بر عهده دارند .

در ادامه جلسه کارشناسان اداره گزارشی از عملکرد و مشکلات حوزه خود را بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار