مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز:

مراکز نیکوکاری البرز برای کمک به دانش آموزان نیازمند بسیج شوند

کرج(پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز خواستار آن شد مراکز نیکوکاری این استان برای کمک به دانش آموزان نیازمند به تجهیزات آموزشی هوشمند، بسیج شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراکز نیکوکاری البرز برای کمک به دانش آموزان نیازمند بسیج شوند

محمد محمدی فرد روز سه‌شنبه در آیین متمرکز استانی شور عاطفه‌ها که در آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، افزود: پویش شور عاطفه‌ها نمادی از یک حرکت انسانی در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت است تا با یاری هموطنان بستر کمک به این دانش آموزان فراهم آید.

وی با اشاره به اینکه در البرز ۲۰۰ مرکز نیکوکاری فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: ۶ هزار دانش آموز نیازمند در این استان داریم که تبلت یا گوشی هوشمند برای وصل شدن به شبکه شاد، ندارند.

وی بیان داشت: برای کمک به این دانش آموزان باید ازهمه ظرفیت های خیری ، انجمن اولیا و مربیان و فرهنگیان استان البرزاستفاده کنیم.

محمدی فرد تصریح کرد: استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز دارد که ۲۵ هزارنفرآن نیاز به کمک دارند لذا برای تامین تجهیزات آموزشی هوشمند نیاز به مشارکت های مردمی داریم .

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان البرز در ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده و زلزله زده کارنامه موفقی دارد، اضافه کرد: استان های دیگر از آموزش و پرورش البرز در راستای کمک به نیازمندان الگو برداری می کنند.

وی گفت: کمک کردن به نیازمندان یک فرصتی است که خدای متعال دراختیار ما قرار داده است که در این شرایط سخت کرونا لازم است به آن بیندیشیم و دراین مسیر حرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ادامه داد: برای کمک به دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزشی هوشمند هر فردی می تواند به هرمیزان که توانایی دارد، مشارکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز هم دراین نشست گفت: شور عاطفه ها برای کمک کردن به یادگیری است زیرا دانش آموزانی هستند که به دلیل نداشتن تلفن همراه و یا تبلت امکان دسترسی به شبکه شاد ندارند.

سالار قاسمی افزود: برای بهره مند شدن بیش از ۶ هزار دانش آموز نیازمند به تجهیزات آموزشی هوشمند باید از ظرفیت های استان استفاده شود تا امکان دسترسی دانش آموزان به فضای آموزشی به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته جشن عاطفه ها در مدارس با شور و نشاط خاصی برگزار می شد، خاطرنشان کرد: امسال شیوع ویروس کرونا موجب شد که این برنامه در بستر شاد آغاز شود.

وی تصریح کرد: امسال در شرایطی زندگی می کنیم که با مشکلات اقتصادی زیادی به علت ویروس کرونا و تحریم ها روبرو هستیم لذا دراین وضعیت کمک به نیازمندان را فراموش نکنیم.

قاسمی با بیان اینکه دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) همواره به کمک کردن توصیه کرده اند، اضافه کرد: امسال نیاز به اهتمام بیشترمردم در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند داریم.

وی ادامه داد: معلمان استان البرز جلوه هایی از ایثارند. به گونه ای که بخشی از حقوق خود را به کمک به دانش آموزان نیازمند و یا ساخت کلاس درس در قالب طرح آجر به آجر اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: برای عبور از شرایط سخت نیاز به کمک کردن به یکدیگر داریم تا بتوانیم امکان حضور دانش آموزان بی بضاعت در شبکه آموزشی شاد را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: برای جمع آوری کمک های مردمی شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز در نظرگرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار