مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس گفت:

26 آموزشگاه در میانگین نمرات امتحانات نهایی خرداد رشد چشمگیری داشتند

گلستان(پانا)-مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس خبر داد 26 آموزشگاه در میانگین نمرات امتحانات نهایی خرداد ماه رشد چشمگیری داشتند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
26 آموزشگاه در میانگین نمرات امتحانات نهایی خرداد رشد چشمگیری داشتند

کمال الدین نظرنژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس در آیین تجلیل از عوامل امتحانات نهایی خرداد 99 اظهار کرد: رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان گنبدی در امتحانات خرداد ماه در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، حاصل برنامه ریزی مطلوب مجموعه آموزش و پرورش و تلاش و پشتکار مدیران و معلمان شهرستان است.

کمال الدین نظرنژاد در ادامه گفت: شهرستان گنبدکاووس با صعود ۱۰۵ پله‌ای، خرداد امسال موفق به کسب رتبه ۴۳ معدل نمرات امتحان نهایی در میان ۶۶۸ شهرستان کشور و رتبه نخست استان گلستان شد.

مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس بیان کرد: در سال تحصیلی 99-98 با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی چند ماهه مدارس و تغییر فرایند تدریس از حضوری به مجازی، عملکرد مدیران، معلمان و دانش آموزان شهرستان رضایت بخش بوده است.

گفتنی است در این مراسم که فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشت از 26 آموزشگاهی که در میانگین نمرات امتحانات نهایی خرداد ماه رشد داشتند با اهدای تندیسی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار