مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

تجلیل از روحیه بسیجی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، جلسه شورای پایگاه بسیج شهید تندگویان شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از روحیه بسیجی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: پاسداری و نگه داری فرهنگ جهاد و شهادت طلبی امری لازم و ضروری است که تبدیل به الگویی فراگیر در سطح جامعه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن تقدیر از روحیه بسیجی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: به همت مجموعه شرکت گاز خراسان جنوبی هم اکنون تمامی شهرها و 951 روستا در دورترین نقاط استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
هاشمی افزود: بی سابقه ترین رقم گازرسانی روستایی در سطح کشور امسال به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است و تا پایان سال جاری تعداد 400 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و این امر تنها با روحیه بسیجی وار امکان پذیر و عملی خواهد شد.
در ادامه حسن شیرین فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان با اشاره به روحیه بالای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس گفت: یکی از عوامل پیروزی ملت ایران همین از خودگذشتگی ها، معنویت و تلاش برای سربلندی نام ایران عزیز می باشد.
شیرین با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های صورت گرفته توسط پایگاه شهید تندگویان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته پایگاه بسیج شهید تندگویان خراسان جنوبی، به دلیل اقدامات ارزنده موفق به کسب رتبه سوم در سطح شرکت ملی گاز شده است.
وی ضمن تقدیر از حس انسان دوستانه همکاران در تهیه و توزیع بسته های حمایتی افزود: حس انسان دوستانه همکاران شرکت گاز خراسان جنوبی، نمونه کوچکی از فعالیت هایی است که باعث شده نام شرکت گاز خراسان جنوبی در سطح استان و نیز در سطح شرکت ملی گاز ایران خوش بدرخشد.
در پایان اعضای شورای پایگاه بسیج شهید تندگویان شرکت گاز خراسان جنوبی با ارائه نظرات خود پیرامون مسائل جاری و برنامه های هفته دفاع مقدس به تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار