آیین رونمایی از محتوای الکترونیک درس تربیت بدنی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت تولید محتوای الکترونیک برای چهار دوره تحصیلی دوره های اول و دوم ابتدایی و اول و دوم متوسطه با پیروی از سرفصل های کتاب راهنمای درس تربیت بدنی طراحی و تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از محتوای الکترونیک درس تربیت بدنی

محمد علی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین رونمایی از محتوای الکترونیک درس تربیت بدنی که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد؛ اظهار کرد: این محتواهای الکترونیکی با هدف ارتقاء و ابقای اهداف والای درس تربیت بدنی تولید شده تا الگو و مسیر راهی برای معلمین تربیت بدنی در مدرسه و خانه پویا باشد.

وی، از درس تربیت بدنی به عنوان اساس و شالوده سلامت جسم و روان دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی یاد کرد و افزود: در شرایط شیوع کرونا نه تنها باید به حفظ سلامت جسم دانش آموزان اهمیت بدهیم بلکه باید مراقب سلامت روانی آنان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که نوجوانی به خودی خود دوران سختی است و همه‌گیری بیماری کرونا آن را حتی سخت‌تر هم می‌کند؛ عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور باعث آسیب به آموزش و پرورش و بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی شد اما با بهره‌گیری از تدابیر اتخاذ شده اغلب فعالیت‌های اجتماعی به سرعت با رعایت اصول بهداشتی از سر گرفته شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر استمرار فعالیت های تربیت بدنی و تحرک دانش آموزان در شبکه شاد تأکید کرد و ادامه داد: برخی ورزش‌ها به دلیل مقررات بهداشتی محدود شده اما بسیاری از ورزش‌های فردی مورد توصیه است و در این راستا با اختصاص منابعی از محل وزارت، تجهیزات ورزشی و بهداشتی برای مدارس تهیه می شود.

به گفته واقعی، مدارس پویا؛ آغازی برای شکل‌گیری تحصیلی همراه با تحرک و پویایی است که در افزایش نشاط و یادگیری عمیق دانش‌آموزان تاثیر زیادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار