شماره تلفن 2025 راهی دیگر برای آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی

رشت (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان دوره اول متوسطه از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به اینترنت و رایانه می توانند محتوای آموزشی مرتبط با پایه تحصیلی مقطع متوسطه اول را به صورت موضوعی دریافت کنند .

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شماره تلفن 2025 راهی دیگر برای آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی با اشاره به تلاش همه جانبه برای حذف موانع یادگیری اظهار کرد: با گسترش بیماری کرونا و اهمیت سلامت، طراحی برنامه های آموزشی ایمن برای دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان گیلان با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سال تحصیلی 1399-1400صدای محتوای آموزشی تولید شده را از طریق خط تلفن ثابت 2025 با هدف کیفیت بخشی فضای یادگیری ویاد دهی در اختیار تمامی دانش آموزان استان قرار می دهد.

وی با اشاره همکاری یک گروه 21 نفره در تولید محتوا اظهار کرد: تاکنون محتوای صوتی در رشته های: ادبیات فارسی، عربی، زبان، مطالعات اجتماعی و مشاوره توسط دبیران پرتلاش تولید شده و قرار است در برنامه بعدی محتوای دروس: ریاضی، علوم تجربی و کار و فناوری تدوین شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تولید 400 دقیقه محتوای درسی برای سامانه 2025 خاطرنشان کرد: زمان فایل تولید شده دروس بین 8 تا 30 دقیقه متغیر است.

وی با بیان برخی مزایای آموزش از طریق 2025 اظهار کرد: مطالعه فایل های آموزشی در هر ساعت از شبانه روز و هزینه بسیار مناسب _ هر دقیقه 45 ریال _ برخی از این مزایا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار