مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

مدرسه راه درست زندگی را به دانش‌آموزان‌ می آموزد

تهران(پانا)- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز‌ شهرستان‌های‌ استان‌تهران از کلنگ زنی مدرسه خیّرساز پانزده کلاسه در منطقه آموزشی ناحیه دو بهارستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه راه درست زندگی را به دانش‌آموزان‌ می آموزد

مجید پیروزان اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در قالب مدرسه پانزده کلاسه توسط خیر نیک‌اندیش شیخی برای مهر ماه ۱۴۰۰ بنا خواهد شد.

او در ادامه افزود‌: مدرسه پایه زندگی همه کودکانی است که امید این جهان به آ­ن­ها گره‌خورده است کودکانی که اگر مسیر تحصیل‌شان را هموار سازیم، مسیر آینده را هموار خواهند ساخت.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان‌تهران تاکید کرد: در دنیای پیشرفته امروز حیف است که هنوز کودکانی را در وطن عزیزمان می‌بینیم که به دلیل کمبود مدرسه و کلاس درس از زیباتر دیدن و زیباتر ساختن دنیا باز مانده‌­اند و باز ­می‌مانند.

او با اشاره به کار بزرگ خیرین گفت: پسندیده‌ترین خدمت به این قشر از جامعه بدون شک مدرسه‌سازی است با ساختن مدرسه و مکانی برای کسب علم و دانش ضمن آن که کمک می‌شود این کودک‌ها بی‌سواد نمانند، پرورش آنها نیز سامان بخشیده‌می‌شود، به این ترتیب با رشد علمی و پرورش، این کودکان دیگر قادرند آینده‌ای سبز را برای خود انتخاب کنند.

پیروزان ادامه داد: خیرین‌مدرسه‌ساز با کار نیک و پسندیده مدرسه‌سازی نه فقط به کودکان بازمانده از تحصیل کمک می­‌کنند، بلکه از آسیب دیدن آنها در آینده جلوگیری می‌کنند با ساخت مدرسه‌ها و کمک به تحصیل دانش‌آموزان محروم یک کشور، از جامعه‌­ای امن‌­تر برخوردار خواهیم بود و مدرسه کودکان را در مسیر زندگی درست پرورش می­‌دهد و از ورود دوباره آن­ها به دنیای محرومیت جلوگیری می‌کند.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار