رئیس سازمان بهزیستی خبر داد

تزریق رایگان واکسن آنفلوآنزا برای مددجویان پرخطر بهزیستی

قبادی دانا: ۸۰ هزار مددجوی بهزیستی مشمول دریافت واکسن رایگان آنفلوآنزا هستند

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا در بین مددجویان پرخطر در مراکز شبانه‌روزی این سازمان خبر داد و گفت 80 هزار نفر از مددجویانی که در مراکز نگهداری می‌شوند مشمول دریافت رایگان این واکسن هستند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تزریق رایگان واکسن آنفلوآنزا برای مددجویان پرخطر بهزیستی

وحید قبادی‌دانا در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع واکسن آنفلوآنزا برای مددجویان بهزیستی اظهار کرد: با توجه به تصمیمات کمیته علمی کشوری آنفلوآنزا و با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه تامین این واکسن در کشور وجود دارد طبق تصمیمات انجام شده توزیع واکسن بر عهده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در استان‌های مختلف است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه اولویت‌هایی در توزیع واکسن آنفلوآنزا در نظر گرفته شده است، گفت: بر این اساس افراد در معرض خطر در اولویت یک قرار دارند و در درجه اول اهمیت هستند و می‌توانند واکسن را به طور رایگان دریافت کنند. پرسنل و سالمندان ساکن در مراکز نگهداری شبانه‌روزی، معلولان جسمی و حرکتی که در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند، افراد دارای معلولیت ذهنی و بیماران روانی مزمن که در مراکز شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند، کودکان دارای سرپرست غیر موثر که در مراکز شبانه‌روزی و شبه خانواده سازمان بهزیستی نگهداری می‌شوند و در نهایت آسیب‌دیدگان اجتماعی که در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی تحت حمایت هستند واکسن به صورت رایگان برای آنها تزریق خواهد شد.

وی تاکید کرد: همانطور که گفته توزیع این واکسن بر عهده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در استان‌ها خواهد بود و 80 هزار نفر در مراکز بهزیستی مشمول دریافت رایگان واکسن هستند و این واکسن به صورت رایگان طی روزهای آتی برای آنها تزریق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار