رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی: معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند

تبریز (پانا) - رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در رابطه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان پیشتاز است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی: معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اظهار داشت: از زمان حضور آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه چندین برنامه تحولی کاربردی را شروع کرده اند که در حال اجرا و عملیاتی شدن است.
وی افزود: یکی از برنامه های تحولی رئیس قوه قضائیه مبارزه با فساد در تمامی مظاهر اعم از داخل مجموعه قوه قضائیه و خارج از آن بوده که اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده و بخشی از این اقدامات در رسانه ها اطلاع رسانی شده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: از دیگر برنامه های تحولی قوه قضائیه که آیت الله رئیسی بر آن همواره تاکید دارند در کنار مطالبه حقوق عامه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان در حوزه های مختلف بوده که اقداماتی در این خصوص در استان آغاز شده است.
وی ادامه داد: البته موضوع ارتباط با دانشگاه ها پیش از این مساله آغاز شده و آذربایجان شرقی در این خصوص پیشتاز بوده و نمونه ای از آن عقد تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران برای ارتقای آموزش های فرهنگی در جامعه است.
خلیل اللهی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های تحولی قوه قضائیه حفظ کرامت انسان ها بوده که در این خصوص خود را متعهد می دانیم و برگزاری ملاقات های مردمی برای رسیدگی به مشکلات مردم بخش کوچکی از این برنامه ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار