ابلاغ بودجه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی نوسازی سیستم گرمایشی مدارس تا 2 هفته آینده

تهران (پانا) - به گفته رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بودجه سازمان نوسازی مدارس باید در زمان خودش تخصیص یابد و تلاش ما تخصیص آن در زمان مناسب است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ بودجه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی نوسازی سیستم گرمایشی مدارس تا 2 هفته آینده

محمدحسین صابر، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در برنامه پرسشگر شبکه آموزش با بیان اینکه یک ارتباط ما با سازمان نوسازی مدارس درباره استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس است گفت: بودجه‌ای از سال 95 در قالب ماده 65 قانون الحاق از محل 20 درصد عوارض گاز برای این منظور تخصیص می‌یابد که این رقم در سال 99 معادل 13 هزار و 187 میلیارد ریال است که با پیگیری‌های رئیس سازمان نوسازی در دو هفته گذشته تخصیصی صادر شده که طی یکی دو هفته آینده نیز کارسازی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بودجه 1.3 هزار میلیارد تومان مشکلی را حل می‌کند؟ گفت: این بحث بودجه به سازمان برنامه و بودجه مرتبط است و سازمان هدفمندی فقط بر اساس تخصیص برنامه و بودجه این کار را انجام می‌دهد. بنده هم معتقدم این بودجه کفاف نمی‌دهد اما متناسب با مصوبه مجلس است که در قانون بودجه اعمال شده و ما هم باید بر اساس آن اقدام کنیم.

صابر درباره روند تخصیص بودجه گفت: در تبصره 14 قانون بودجه و در بخش منابع و مصارف سازمان هدفمندی گفته شده پول‌های که از محل شرکت‌ها یا حامل‌های انرژی به خزانه واریز می‌شود زمانی که می‌خواهیم آن را در مصارف هزینه کنیم باید تخصیص سازمان برنامه صادر شده باشد. سازمان هدفمندی نمی‌تواند منابع را مستقیم و به تشخیص خودش هزینه کند. این بودجه برای نوسازی مدارس هم باید در زمان خودش تخصیص یابد و تلاش ما تخصیص آن در زمان مناسب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار