دستور وزیر تعاون برای پیگیری مشکلات یک واحد تولیدی

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستوری ویژه، خواستار پیگیری مشکلات یک واحد تولیدی و کسب اطلاعات دقیق و کارشناسی در این باره شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دستور وزیر تعاون برای پیگیری مشکلات یک واحد تولیدی

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن یک واحد تولیدی و صحبت‌های مدیرعامل این واحد، وزیر تعاون دستور داد از سازمان تامین اجتماعی و معاونت‌های روابط کار و توسعه کار آفرینی و اشتغال، پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه انجام شود.

همچنین با توجه به دستور معاون اول رییس جمهوری به دستگاه‌های مختلف در خصوص رسیدگی به این موضوع، نتایج بررسی‌های این وزارتخانه برای وی ارسال می‌شود. براساس اعلام وزارت تعاون موضوع توسط دستگاه‌های ذیربط در اصفهان شروع شده و در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا؛ صبح امروز «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری پس از اطلاع از این موضوع، از دستگاه‌های ذیربط خواست ضمن بررسی و رسیدگی موضوع، نتیجه را گزارش کنند.

در چند روز گذشته فردی با انتشار فیلمی در فضای مجازی مدعی شد که پس از بازگشت به کشور اقدام به راه‌اندازی کارخانه فرش کرده است، اما با مسائل و مشکلات متعددی روبه شده و در نهایت این واحد تولیدی تعطیل و فعالیت آن متوقف شده است.

بر اساس اطلاعات انتشار یافته در این فیلم شروع به فعالیت کارخانه مذکور سال ۱۳۸۶ بوده و مشکلات طی سال های ۸۷ تا ۹۰ به اوج خود رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار