قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش از دانش آموز افتخار آفرین البرزی

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از دانش آموز کرجی رتبه 3 کنکور سراسری تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش از دانش آموز افتخار آفرین البرزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی ابراهیم فلاح نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با حضور در در منزل مریم اکبری سریزدی رتبه ۳ کنکور سراسری گروه علوم انسانی از دبیرستان فرزانگان شهر کرج، کسب این موفقیت را به وی و خانواده اش تبریک گفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار با اشاره به عدم حضور این دانش آموز کرجی در کلاس های آمادگی کنکور گفت: راه برای همه باز است و بدون هزینه و کلاس کنکور هم می توان موفق شد.
وی با بیان اینکه "مریم" با کسب این رتبه عالی در ابتدای راه قرار دارد و تداوم تلاش و پشتکار وی را در دوران دانشگاه و پس از آن مهم تر خواند و گفت: مریم میرزاخانی نابغه ریاضی افتخاری برای این استان بود و مریم اکبری هم می تواند در علوم انسانی و رشته روانشناسی که برای ادامه تحصیل انتخاب کرده از افتخارات استان در آینده باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: صدا و سیمای استان می تواند به افتخارات چنین دانش آموزانی بپردازد تا الگوسازی مناسبی برای سایر دانش آموزان و جوانان استان صورت بگیرد.
قاسمی در پایان این دیدار گفت: این موفقیت باعث افتخار برای استان البرز شد و به غیر از این رتبه، در سطح منطقه ای هم دانش آموزان استان خوش درخشیدند و رتبه 6 گروه آزمایشی ریاضی یکی دیگر از این موارد بود.
وی یادآور شد: استان البرز در دو سال گذشته موفق شده در نتایج کنکور سراسری از رتبه ۱۱ به رتبه ۷ کشور دست پیدا کند و امیدوار هستیم امسال با اعلام نتایج قطعی، این روند ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار