با همکاری سازمان دانش آموزی،آموزش و پرورش و کمیته امداد:

جشن عاطفه ها با شعار مهر همدلی در سراسر مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - جشن عاطفه ها با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل کمیته امداد، مدیر سازمان دانش آموزی و تعدادی از دانش آموزان پیشتاز در مدرسه ابتدایی هاجر یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها با شعار مهر همدلی در سراسر مدارس استان  کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش یاسوج در این مراسم با بیان اینکه کشور ما جزء کشورهای است که به شدت درگیر بیماری کروناست اظهار کرد: این بیماری تبدیل به یک بحران شده است و بر اقتصاد و کسب و کارها تاثیر گذاشته است، باید این بحران را مدیریت کنیم و با سرافرازی از آن عبور کنیم.
هادی زارع پور افزود: طبیعی است که در هر کشوری افرادی حمایت پذیر وجود داشته باشد. در دین ما به شدت تاکید شده است که به هم نوع خود کمک کنیم.
او با بیان اینکه در قرآن به صراحت آمده است که باید انسان از آنچه دوست دارد در راه خدا انفاق کند اظهار کرد: انتظار می رود افرادی که در جامعه وضعیت مالی خوبی دارند در قبال افراد نیازمند احساس مسولیت کنند و بخشی از نیازهای آنان را مرتفع سازند.
در ادامه مدیر کل کمیته استان گفت: ۹۸۰۰ دانش آموز نیازمند در استان وجود دارد که تحت حمایت نهاد کمیته امداد هستند.
قباد مبشری با بیان اینکه ۲۵۰ هزار دانش آموز نیازمند تبلت در کشور شناسایی شده است افزود: به تعداد ۵۰ هزار دانش آموز تبلت فراهم شده است که به زودی در همه استان ها توزیع می شود.
او گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون از سوی خیرین و موسسه های مختلف کشوری به دانش آموزان نیازمند استان جهت خرید تبلت کمک شده است.

سپس مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها محل بسیار خوبی برای تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است گفت: این جشن هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود. اما امسال با توجه به وضعیت کرونایی موجود به مشارکت حداکثری مردم و دانش آموزان برای کمک به همنوعان خود نیاز داریم.

سید نظام مرادی افزود: دین اسلام همه مردم و افراد متمکن را به کمک به نیازمندان جامعه به عنوان وظیفه دینی سفارش می کند و بدون شک همراهی در جشن عاطفه نقش مهمی در کمک به دانش آموزان بی بضاعت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار