مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:

بهره برداری از 21 واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد 21 واحد آموزشی جدید در استان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 21 واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: برای سال تحصیلی 1400-1399 ، 21 واحد با 195 کلاس درس و بیست و پنج هزار متر مربع زیربنای آموزشی افتتاح شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری حدود ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از این میزان حدود شش میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل کمک های خیرین مدرسه ساز استان تامین شد.
قاسمی با بیان اینکه برای ساخت هر کلاس حدود 340 میلیون تومان اعتبار لازم است افزود: 2 واحد آموزشی با 32 کلاس درس نیز در دست ساخت است که برای بهمن ماه سال جاری آماده افتتاح خواهد بود.
قاسمی ساخت این تعداد پروژه را در استان پرتراکم البرز به هیچ عنوان کافی نمی داند و می‌گوید: «همین حالا 8200 کلاس درس در استان کم داریم و جدا از این تعداد سالیانه به احداث 400 کلاس درس نیاز داریم تا دانش آموزان جدیدی که به علت نرخ بالای مهاجرت با البرز به بدنه آموزش و پرورش استان اضافه می شوند را پوشش دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان به تلاش بر افزایش اعتبارات ملی و استانی تاکید کرد و گفت: به منظور جبران کسری سرانه فضای آموزشی استان توانستیم اعتبارات عمرانی را از 27 میلیارد تومان در سال 96 به 86 میلیارد تومان در سال 1398 برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار