کریمی: جامعه به سمت سیره عملی شهدا حرکت کند

تهران (پانا) - زنگ ایثار و شهادت به مناسبت چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس، با حضور مسئولین منطقه ای و استانی، درهنرستان شهید امانی منطقه17 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: جامعه به سمت سیره عملی شهدا حرکت کند

حسین کریمی،فرمانده سپاه ناحیه حبیب ابن مظاهر، در این مراسم گفت: هر جا مراسمی به نام و ذکر شهدا برپا باشد حضور در آن برکت معنوی فراوان دارد.در دفاع مقدس همه ی اعضا و افراد وظیفه ی خود را پیدا کردند. حتی یک نوجوان ۹ ساله می دانست در کجا حاضر شود و چه کاری انجام دهد.اگر دانش آموزان ما این فرهنگ ایثار و شهادت را در وجود خود دریابند توانسته ایم سرمایه گزاری ارزشمندی را بر روی نسل جوان انجام داده ایم.

وی افزود: اگر دانش آموزان ماین فرهنگ ایثار و شهادت را در وجود خود در یابند توانسته ایم سرمایه‌گذاری ارزشمند و بلند مدتی را در جامعه فراهم کنیم.

کریمی گفت: شهدای ما با یقین زندگی می کردند آنها می‌دانستند که در انتظار آنهاست مطلبی که جای آن در زندگی های روزمره ما کم رنگ شده است.

وی در ادامه افزود: پیام زنگ ایثار و مقاومت حرکت جامعه به سمت و سوی سیره عملی شهداست فراتر از مراسم‌هایی هفته دفاع مقدس، در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، دل های خود را که دچار روزمرگی شده صیقل داده و پویا کنیم.

کریمی در انتها گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و مانوس کردن آنها با فرهنگ رزمندگان دفاع مقدس، می توانیم در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه تاثیرات بسیاری را مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار