در آیین نکوداشت هفته دفاع مقدس؛

خنیفر: وفاق و همبستگی ملی کشور از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، وفاق و همبستگی ملی کشور را از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد بازخوانی ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی ملت ایران طی 8 سال دفاع مقدس ضامن تداوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: وفاق و همبستگی ملی کشور از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، صبح امروز در مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان دانشگاه در مکان سالن شهید باهنر، احیای فرهنگ جهاد و شهادت را از برکات مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: خداوند به وسیله این مهم انقلاب و کشور را بیمه کرده است.

خنیفر، از شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی به عنوان یکی از فرماندهان و شهدای برجسته ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس یاد و با اشاره به درخشش تعهد، ایمان، تخصص و مدیریت اسلامی وی تصریح کرد: اهمیت دادن این شهید والامقام به نماز اول وقت، تقوا، منش کریمانه، اخلاق نیکو، افتادگی و تلاش وی برای خدمت به مردم و انقلاب زبانزد عام و خاص بود.

وی روایت حماسه ها و دلاوری های فرزندان این مرزوبوم را طی 8 سال دفاع مقدس در قالب تصاویر تلویزیونی کافی ندانست و گفت: با وجود بیان روایت های فراوان از دوران دفاع مقدس، اما هنوز هم ناگفته های فراوانی در این خصوص باقی است.

وی، ملت شریف ایران را مدیون از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و جهادگران دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: هفته دفاع مقدس، روزهای پاسداشت ایثار و فداکاری در راه اعتلای دین و میهن و یادآور حماسه و رشادت های حماسه سازان بی ادعای وطن، طی 8 سال جنگ تحمیلی است.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، ایام دفاع مقدس را نمایش قدرت ایران اسلامی به دشمن ذکر و اعلام کرد: بازخوانی ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی ملت ایران طی 8 سال دفاع مقدس ضامن تداوم انقلاب است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، در پایان مقاومت ملت شریف ایران در برابر توطئه های متعدد دشمنان را ستودنی خواند و گفت: این عزم و اراده و انسجام و همبستگی ملی، تسهیل کننده گذر ما از شرایط دشوار کنونی تحمیل شده توسط دشمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار