نگاهی به دیدارهای شب اول از مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس

نامجو مطلق: از بازی الشرطه درس می‌گیریم؛ محکوم به پیروزی مقابل الاهلی هستیم

تهران (پانا) - سرمربی استقلال که از کارشکنی ادامه‌دار قطری‌ها عصبانی است، تیمش را محکوم به پیروزی مقابل نماینده عربستان دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نامجو مطلق: از بازی الشرطه درس می‌گیریم؛ محکوم به پیروزی مقابل الاهلی هستیم

مجید نامجو مطلق، سرمربی جدید استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در مسیر بودیم، آن هم به خاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و بسیار عصبانی هستم.

وی درباره دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان گفت: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از این تیم داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به پیروزی هستیم .همانطور که بعد از بازی قبلی عرض کردم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین، بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: در واقع ما به تیم مقابل و انگیزه‌های آن‌ها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان خواهیم جنگید.

نامجومطلق در پایان باز هم با دیر رسیدنش به کنفرانس خبری اشاره کرد و گفت: این اتفاقی که امروز برای ما افتاد و یک ساعت در راه بودیم، امیدوارم آخرین اتفاق باشد و دیگر تکرار نشود، فردا بازی مهمی پیش روی ماست و نیاز به تمرکز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار