تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از رتبه اول کنکور سراسری

اردبیل (پانا)- طی مراسمی در آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی از سید امیر سید شنوا صاحب رتبه اول کنکور سراسری 99 در رشته تجربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از رتبه اول کنکور سراسری

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تبریک موفقیت سید‌امیر سید‌شنوا دانش‌آموز اردبیلی و کسب رتبه نخست در گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور سراسری گفت: این موفقیت در سایه تلاش فردی، حمایت خانواده، تلاش معلمان و برنامه‌ریزی که توسط اولیای مدرسه انجام شده، بوده است.

احمدناصری همچنین به تمرکز فعالیت های آموزشی در مدرسه تاکید و اظهار کرد: بدون شک مدرسه در نظام تعلیم و تربیت جایگاه برجسته ای دارد و برای موفقیت دانش آموزان و ارتقای نظام آموزشی و پرورشی بایستی تمامی خدمات آموزشی و پرورشی در داخل مدارس انجام شود.

او با اشاره به پیگیری های مستمر و توجه ویژه و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار اردبیل از فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس و نیز موضوع کنکور، خاطر نشان کرد: این اتفاق، موجب ارتقای سطح انگیزشی دانش آموزان استان خواهد شد و آنان به این باور خواهند رسید که می توانند در سایه تلاش به موفقیت برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار