ربیعی: کشور دچار جنگ برای تمامیت ذهنی است

تهران (پانا) - دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه این دولت را باید دولت زیرساخت‌ساز و مقاومت نامید، تاکید کرد آنچه در سازمان ملل رخ داد، پیروزی بزرگی برای ایران محسوب می‌شود زیرا حتی کوچکترین کشورها در شورای امنیت از آمریکا حمایت نکردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ربیعی: کشور دچار جنگ برای تمامیت ذهنی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی که به زاهدان سفر کرده است، صبح امروز در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و شورای اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت کنونی دولت بنا بر فشارهای همه جانبه و بی‌سابقه آمریکا بسیار متفاوت است و باید این دولت را دولت زیرساخت‌ساز و مقاومت نامید. اگر در زمان دفاع مقدس درگیر جنگ برای تمامیت ارضی بودیم، اینک نیز کشور دچار جنگ برای تمامیت ذهنی است. به منظور همراهی و آگاهی مردم از شرایط فشارها و جنگ روانی دشمن، باید در آمایش سرزمینی سیاست‌گذاری لازم با هدف جلوگیری از واگرایی مردم انجام شود. هم‌اینک دشمن تنها از طریق خبر علیه ایران فعالیت نمی‌کند بلکه از طریق تهیه فیلم، مستند و میزگرد دست به فعالیت‌های گسترده‌ای زده است.

وی افزود: از پایان سال ۹۲ تا اوایل ۹۷ این دولت ۴.۵ درصد رشد اقتصادی و تورم حدود ۱۰ درصد داشت و با این وجود توانست قیمت ارز را ثابت نگه دارد و کشور را برای جذب سرمایه آماده کرد به طوری که در این سال‌ها برای بیش ‌از ۴۶۰ هزار نفر شغل ایجاد شد.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دولت یازدهم و دوازدهم توانسته با وجود تمام مشکلات توازن و تعادل را برقرار کند، اظهار داشت: آنچه در سازمان ملل رخ داد، پیروزی بزرگی برای ایران محسوب می‌شود زیرا حتی کوچکترین کشورها در شورای امنیت از آمریکا حمایت نکردند.

ربیعی همچنین از اختصاص ۹ میلیون دلار برای تامین کالاهای اساسی کشور خبر داد.

علی ربیعی امروز برای دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شده است. تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری در این سفر یک‌روزه است. غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار