رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان:

25 مورد مثبت کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان بستری هستند

زاهدان (پانا) - رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان از بستری بودن 25 مورد مثبت آزمایشگاهی کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان خبر داد و گفت موارد بستری جدید در یکی دو روز اخیر کاهش یافته اما هنوز در مرحله خطرناک همه گیری هستیم و تاکید می کنیم مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
25  مورد مثبت کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان بستری هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دکتر شهاب الدین مشایی اظهار کرد: هم اکنون پنج بیمار در بخش مراقبت ویژه، چهار بیمار در بخش ایزوله و در 2 بخش زنان و مردان 16 بیمار مثبت کرونا بستری هستند و همکاران ما همچنان استاندارد ترین خدمات را به آنان ارائه می دهند .

وی افزود: هم اکنون 10 بیمار مشکوک داریم و 7 نفر از بیماران ترخیص شده اند و 2 نفرپذیرش داشته ایم و تعداد موارد مثبت 15 نفر است.

مشایی با درخواست مجدد برای رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مانند شستشوی دست، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: همه پزشکان و پرستاران با تمام وجود در مسیر ارائه خدمات درمانی به بیماران و تلاش برای کاهش موارد مرگ و میر هستند .

رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان با تاکید براینکه میزان تلفات انسانی این بیماری صفر است، اظهار کرد: هنوز در مرحله خطرناک همه گیری هستیم و تاکید می کنیم مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار