محدودیت‌های کرونایی در المپیک توکیو کمرنگ می‌شوند

تهران (پانا) - مقامات دولت ژاپن قصد دارند بخش مهمی از محدودیت‌های شدید کرونایی در این کشور را در زمان برگزاری المپیک توکیو برای کاروان‌‎های ورزشی بردارند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های کرونایی در المپیک توکیو کمرنگ می‌شوند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دولت ژاپن که هم اکنون بدلیل پاندمی شدید کرونا محدودیت‌های سختگیرانه مسافرتی و ورود به خاک این کشور را برای ۱۵۹ کشور اعمال کرده است، تصمیم دارد تا برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این محدودیت را لغو کند.

بر این اساس ورزشکاران موظفند تا ۷۲ ساعت پیش از ورود به ژاپن نسبت به سنجش میزان سلامت و انجام تست کرونا اقدام نمایند و پس از ورود به ژاپن تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

کمیته برگزاری #توکیو۲۰۲۰ در تعامل با فرمانداری کلانشهر توکیو طی نشستی بمنظور صدور بخشنامه این تصمیم با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

ژاپن که محدودیت‌های سختیگرانه‌ای را برای ورود به مرزهای این کشور وضع کرده بود؛ پس از اتمام وضعیت فوق العاده و آغاز بازگشایی‌ها، بطور تدریجی محدودیت‌های ورود را برای تجار و بازرگانان با تعریف حدود و بازه زمانی و کنترل کاهش داد.چندی پیش نیز تصمیم گرفته شد تاشرایط حضور تماشاگران برای بازدید از رویدادهای ورزشی تسهیل شود.

با تصمیم اخیر ژاپنی‌ها، ورزشکاران طی بازه دو هفته‌ای به محض ورود قرنطینه خواهند شد و طی این مدت می‌توانند به فعالیت‌های تمرینی خود در فاصله محل اقامت و تمرین ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار