دو فروند بالگرد آب پاش برای مهار آتش به منطقه کوه سفید لنده اعزام می‌شود

یاسوج (پانا) - بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد مدیریت بحران استان و کشور، فردا دوشنبه ۳۱ شهریورماه دو فروند بالگرد آب پاش و ترابری به منطقه کوه سفید اعزام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دو فروند بالگرد آب پاش برای مهار آتش  به منطقه کوه سفید لنده اعزام می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده، آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید موجب خسارت جبران ناپذیر و نابودی بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی شده است.
فرماندار لنده اظهار کرد: باید تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گسترش آتش سوزی در اراضی ملی با بسیج همه امکانات، همکاری ادارات و نهاد‌های عضو ستاد مدیریت بحران و دوستداران طبیعت فراهم شود.
سید خدا دوست موسوی گفت: همه ادارات و نهاد‌های شهرستان به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران موظف به بسیج تمامی امکانات خود برای اطفاء حریق هستند.
فرماندار لنده گفت: در طی سه روز گذشته دو فروند بالگرد هوانیروز سپاه پاسداران و جمعیت هلال احمر با انجام ۶ سورتی پرواز نیرو‌های مردمی و امکانات مورد نیاز را به ارتفاعات کوه سفید لنده منتقل کردند.
موسوی اظهار کرد: با وجود وزش باد شدید بیش از ۱۵۰ نفر از نیرو‌های اداری منابع طبیعی شهرستان‌های لنده، دهدشت و بهمئی، و هلال احمر، نیرو‌های مردمی و بسیج ناحیه لنده هم اکنون در منطقه حضور دارند و در حال اطفای حریق هستند.

فرماندار لنده از مدیرکل منابع طبیعی استان و دستگاه‌های انتظامی خواست با عامل و یا عوامل این آتش سوزی برخورد قانونی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار