کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۱ کیلو تریاک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با دریافت خبر انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های شرقی کشور به شهر تهران توسط یکی از سوداگران مرگ، تحقیق موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت و مشخص شد که متهم با مراجعه به یکی از شهرهای جنوبی کشور در حال انتقال مواد مخدر به شهر تهران با استفاده از یک سواری پژو پارس است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد و تیم های مختلفی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی به بزرگراه "آزادگان" موفق شد خودرو متهم را در تقاطع بزرگراه "آزادگان" و بزرگراه "تندگویان" مشاهده کند و تحت مراقبت های ویژه قرار دهد، گفت: در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با بررسی خودروی متهم ماموران عملیات ویژه موفق شدند۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

حسنوند در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اظهارکرد: راه های مواصلاتی کشور به ویژه منتهی به تهران به صورت شبانه روزی تحت نظر ماموران پلیس قرار دارد و امید است با تلاش همکاران شاهد تامین امنیت و سلامت جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار