سفیر ایران در دیدار با نخست‌وزیر مکلف لبنان:

سیاست کلی ایران آزادسازی کل فلسطین از اشغال صهیونیست‌هاست

خبرگزاری پانا: غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در بیروت با تمام سلام، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت لبنان، دیدار و پیام محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه را تقدیم کرد. در این دیدار آخرین تحولات منطقه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رکن آبادی در این دیدار با تأکید بر سیاست همیشگی ایران در حمایت از وحدت، ثبات و استقرار لبنان، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های تمام سلام دولت جدید لبنان با حضور همه جریان‌های سیاسی و در راستای وحدت ملی و مصلحت ملت لبنان تشکیل شود.

سفیر ایران در بیروت همچنین با اشاره به آغاز مذاکرات سازش، بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و آزادسازی کل سرزمین تاریخی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها تاکید کرد.

تمام سلام نیز در این دیدار با تشکر و ابلاغ سلام‌های گرم خود به مسوولان کشورمان، با اشاره به تهدیدها و خطرات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، بر جایگاه و نقش تاریخی مقاومت که برگرفته از اراده ملی و خواست ملت لبنان است، تاکید و خاطرنشان کرد: به دلیل این اجماع ملی در دفاع از مقاومت، همه توطئه‌های خارجی برای هدف قرار دادن مقاومت محکوم به شکست است.

محمدرضا رحیمی در پیام خود به تمام سلام، ضمن تبریک سالگرد پیروزی مقاومت به نخست وزیر مکلف، دولت و ملت لبنان، توفیق ایشان و دولت آینده لبنان در انجام وظیفه خود و خدمت به مردم لبنان را از خداوند منان خواستار و اظهار امیدواری کرده است همکاری‌های دو کشور در همه عرصه‌ها بیش از پیش توسعه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار