معاون عمرانی وزیر کشور:

یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به شهرهای بدون سینما و سالن نمایش پرداخت می شود

یاسوج (پانا) - معاون عمرانی وزیر کشور از پرداخت 500 میلیون تومان اعتبار به شهرهای بدون سینما و سالن نمایش خبر داد و عنوان کرد در تفاهم نامه ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد منعقد شده است ۷۰۰ میلیون تومان نیز از سوی این وزارت خانه به این شهرها پرداخت می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار  به شهرهای بدون سینما و سالن نمایش پرداخت می شود

مهدی جمال نژاد در جمع مسئولان، کارکنان شهرداری های شهرستانهای چرام، لنده، کهگیلویه و بهمئی با بیان اینکه هم اکنون ماشین آلات شهرداری های استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی تامین شده است گفت: کهگیلویه و بویراحمد سومین استان محرومی است که باید شهرداری هایش به سرعت به لحاظ ماشین آلات مجهز شوند.
او با اشاره به اینکه در تفاهم نامه سازمان شهرداری ها که با استانداری کهگیلویه وبویراحمد منعقد می شود ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های این استان خریداری می شود افزود: در خصوص تامین اعتبار خرید ماشین آلات ادامه داد: یک سوم مبلغ توسط سازمان شهرداری ها، یک سوم استانداری و یک سوم هم شهرداری های استان پرداخت می کنند.

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: تسهیلات ویژه با درصد پایین نیز ویژه طرح های درآمدزا به شهرداری های این استان اختصاص می یابد.
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: سازمان شهرداری ها به طرح های عمرانی شهرداری ها که تا پایان دوره شورا به بهره برداری برسد کمک های بلاعوض پرداخت می کند.
او با بیان اینکه سازمان شهرداری ها از طرح توسعه فضای سبز در شهرها حمایت می کند ادامه داد: طبق تفاهم نامه با سازمان جنگل ها از طرح توسعه فضای سبز حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار