اولتیماتوم شدید پلیس پایتخت به اراذل و اوباش

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری اراذل و اوباش منطقه تهران‌پارس را تشریح کرد و گفت امنیت و آرامش مردم اصلی‌ترین وظیفه پلیس است و آنهایی که می‌خواهند این امنیت و آرامش را دچار خدشته کنند، منتظر شدیدترین برخورد پلیس باشند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اولتیماتوم شدید پلیس پایتخت به اراذل و اوباش

سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه دستگیری اراذل و اوباش منطقه تهران‌پارس اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مکرر مردم از پلیس برخورد قاطع، جدی و قانونی با افرادی است که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می‌کنند به خصوص گروه اراذل و اوباش که رفتارشان از سر اقدامات مذبوحانه و رفتارهای ناشایستی است که به طور جدی امنیت عمومی جامعه معابر خیابان و تفرجگاه‌ها را به چالش می‌کشند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ما وعده و قول دادیم و بر سر این وعده پایدار و استوار خواهیم بود که سخت‌ترین برخورد را با مجرمان به خصوص افرادی که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می‌کنند، داشته باشیم. بر همین اساس در این روزها که با دستگاه قضا هماهنگی داریم و تاکید ریاست قوه قضاییه در برخورد با مجرمان است، پلیس وارد عرصه شده و با گروه‌های اوباش، عربده‌کش و اراذل که علی رغم اینکه خیلی از اینها به طور مکرر با دستورات قضایی به زندان رفتند اما متنبه نشدند، برخورد کنیم.

وی افزود: گروه‌های اخیر اراذل و اوباش جزو همین گروه‌های هستند که برخی از آنها چندین بار دستگیر شدند و قطعا این سری برخوورد با این مجرمان جدی‌تر خواهد بود و باز تاکید می‌کنیم پوزه تمام مجرمان و ارادل و اوباشی که گردن‌کشی و عربده‌کشی می‌کنند را به خاک می‌مالیم و گردن آنها را خواهیم شکست و شدیدترین برخوردها را برابر قانون با آنان خواهیم داشت و نیروی انتظامی در برابر این مجرمان کوتاه نخواهد آمد.

سردار رحیمی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم اصلی‌ترین وظیفه پلیس است و آنهایی که می‌خواهند این امنیت و آرامش را دچار خدشته کنند، منتظر شدیدترین برخورد پلیس باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار