راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس در شبکه ایران کالا

تهران (پانا) - در راستای اهداف و ماموریت‌های خود در زمینه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی طی هفته‌های آینده استودیوی تلویزیونی بورس راه‌اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس در شبکه ایران کالا

مهدی کسرایی مدیر هماهنگی و ارتباطات شبکه ایران کالا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس گفت: باتوجه به استقبال مناسبی که از فعالیت در بازار سرمایه صورت گرفته است، شبکه تلویزیونی ایران کالا در راستای اهداف و ماموریت‌های خود در زمینه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و همچنین آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه تحولات روزانه بورس و نحوه فعالیت در این حوزه، با دستور آقای دکتر علی عسکری رییس سازمان صداوسیما فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است که طی جلسات مشترک با مدیران سازمان بورس مقرر شد شبکه تلویزیونی ایران‌کالا با راه اندازی استودیوی بورس، به صورت تخصصی به موضوع تحولات بازار سرمایه پرداخته و با پخش برنامه‌های تلویزیونی از این استودیو، اطلاع رسانی لازم را در این زمینه به عمل آورد.

وی ادامه داد:طبق تغییراتی که در کنداکتور شبکه ایران کالا انجام خواهد شد، این ویژه برنامه روزانه در دو بخش به روی آنتن خواهد رفت. به نحوی که از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به پوشش رویداد‌ها و تحولات بازار سرمایه خواهیم پرداخت و با پایان کار بورس، تحلیل‌ها و اطلاعات مورد نیاز توسط کارشناسان خبره این حوزه به مخاطبان ارائه خواهد شد.

کسرایی اظهار کرد: در همین راستا طی جلسه مشترکی که با حضور جناب آقای دکتر علیدادی معاون محترم فنی سازمان صداوسیما، مدیران کل این معاونت، آقای دکتر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا، مدیران سازمان بورس و نماینده وزارت امور اقتصادی و دارائی برگزار شد، نیاز‌ها و چالش‌های این اقدام مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با برنامه ریزی مناسبی که در این زمینه به عمل آمده، طی هفته‌های آینده استودیوی راه اندازی شده و این ویژه برنامه به صورت روزانه به روی آنتن برود.

گفتنی است طبق برنامه ریزی به عمل آمده، اطلاعات تابلوی بورس نیز به صورت آنلاین در کنار سایر اطلاعات نظیر نرخ ارز، سکه، ماشین آلات و... در زیرنویس شبکه ایران کالا نمایش داده خواهند شد.هم اکنون نیز آموزش بورس توسط کارشناسان سازمان بورس در روز‌های فرد، ساعت ۱۳:۵۰ از شبکه ایران کالا به روی آنتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار