۱۰ هزار دانش‌آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی چشم‌انتظار یاری خیران هستند

یاسوج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد بیش از 10 هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان، چشم‌انتظار یاری خیران و نیکوکاران در شور عاطفه‌های امسال هستند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار دانش‌آموز نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی چشم‌انتظار یاری خیران هستند

قباد مبشری در جلسه ساماندهی برگزاری جشن عاطفه‌ها که با حضور مدیر سازمان داشن آموزی استان و نمایندگان ادارات عضو برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد هر ساله به‌منظور تأمین مایحتاج دانش آموزان بی‌بضاعت جشن عاطفه‌ها را در برنامه کاری خود دارد که امسال این جشن به خاطر شیوع ویروس کرونا متفاوت از هرسال برگزار می‌شود.
او با اشاره به شعار شور عاطفه‌های امسال با عنوان ایران همدل- شور عاطفه‌ها، افزود: شور عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد.
مبشری تأکید کرد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای تأمین ملزومات دانش آموزان نیازمند است.

معرفی درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شور عاطفه‌ها
او به درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه ملی #۱۴*، کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۳۸۹۴۱ و شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ با مشارکت در شور عاطفه‌ها یاریگر دانش آموزان نیازمند باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، گفت: از مردم نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا همچون گذشته با مشارکت در برنامه‌های این نهاد، به‌خصوص از طریق درگاه‌های الکترونیکی به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ما را در تأمین ملزومات دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

آمادگی کامل سازمان دانش آموزی استان جهت حضور گسترده در جشن عاطفه ها

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانش‌آموزان در سال جدید گفت: امسال با توجه به شرایط پیش‌آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا کلاس‌های دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و با استفاده از وسایل الکترونیکی برگزار می‌شود.

سید نظام مرادی از آمادگی کامل سازمان دانش آموزی استان جهت حضور گسترده در جشن عاطفه ها خبر داد و اظهار کرد: سازمان دانش آموزی همواره در تمامی برنامه ها، همایش ها و پویش ها حضور چشمگیر و پررنگی داشته است.

مرادی با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند به علت مشکلات اقتصادی لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند ندارند افزود: امسال شور عاطفه‌ها با هدف تأمین وسایل کمک آموزشی غیرحضوری برگزار می‌شود تا تمام دانش‌آموزان از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: یکی دیگر از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها نیز تهیه وسایل بهداشتی از قبیل ماسک دستکش و مواد ضدعفونی است که امید می‌رود مردم نوع دوست بویژه دانش آموزان عزیز اعضای پیشتازان با سیل کمک‌های نقدی خود بخشی از نیازمندیهای دوستان و همشاگردی های خود را رفع کنند و مهری همراه با مهربانی دوستی و صمیمیت رقم بزنند.

مراسم مهر عاطفه ها در روز سه شنبه مورخ 1399/07/01 ساعت 10 صبح به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار