رئیس کل دادگستری استان کرمان:

ورودی پرونده ها به حوزه قضایی شهربابک 15 درصد کاهش داشته است

کرمان(پانا) - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به کاهش 15 درصدی ورودی پرونده ها به حوزه قضایی شهرستان شهربابک طی 5 ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل، عنوان کرد در مجموع طی 5 ماه امسال چهار هزار و 940 پرونده به حوزه قضایی شهرستان شهربابک وارد شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ورودی پرونده ها به حوزه قضایی شهربابک 15 درصد کاهش داشته است

به گزارش روابط عمومی دادگستری یدالله موحد در حاشیه نشست تخصصی با قضات و کارکنان حوزه قضایی شهربابک افزود: از مجموع پرونده های وارد به حوزه قضایی شهربابک، دو هزار و 905 پرونده به دادسرا و دو هزار و 35 پرونده به دادگاه این شهرستان وارد شده است.
وی با اشاره به این مطلب که نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادسرای شهربابک 97.6 و در دادگاه این شهرستان 87.8 است، تصریح کرد: طی پنج ماه ابتدای سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در حوزه قضایی شهربابک از 85 روز به 58 روز کاهش یافته است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهار کرد: براساس اولویت های قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده های مسن در سطح استان کرمان از جمله در شهرستان شهربابک مورد تاکید قرار گرفته است که در این سفر بر روند رسیدگی به این پرونده ها نظارت جدی صورت می گیرد.
موحد رعایت مفاد حفظ حقوق عامه را از دیگر اولویت های قوه قضاییه برشمرد و ادامه داد: این موضوع در سفر به شهرستان های مختلف استان به صورت ویژه مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان و هیات همراه در سفر به شهرستان شهربابک بازدید از زندان و روند اجرایی ساختمان دادسرای این شهرستان را در برنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار