رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی :

خبرنگاران دانش آموز باید با قلمشان خلاقیت را خلق کنند

کاشمر(پانا)- رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی عنوان کرد که خبرنگاران دانش آموز باید با قلمشان خلاقیت را خلق کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران دانش آموز باید با قلمشان خلاقیت را خلق کنند

عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه خبرنگاران دانش آموز باید طبق شرایط سنی خود موضوعات خبری را دنبال کنند و بتوانند با قلمشان استعدادهای نوشکفته را به جامعه معرفی کنند و باعث امیدواری مردم باشند.

وی گفت: خبرنگاران دانش آموز باید طوری کلمات را بر روی صفحات کاغذ بگذارند تا خلافیت را زنده کنند و بتوانند دانش آموزان را در سکوی های علمی نشان دهد و مهم ترین بستری که خبرنگاران دانش آموزان به آن بپردازند فعالیت در موضوعات علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

محمدیان گفت: در دوران نوجوانی ام به فعالیت های پرورشی پرداخته ام که یکی از آنها ساخت روزنامه دیواری بود که به دلیل علاقه شدیدم به حوضه خبرنویسی خبرهای ویژه و به‌روز روزنامه ها را برش داده و به روزنامه دیواری تبدیل می کردم.

وی ادامه داد: وقتی روزنامه دیواری را درست می کردم آنها را در تابلوی اعلانات بخش پرورشی نصب می کردم و توانستم در سال 1376 برنده روزنامه دیواری در استان خراسان رضوی شوم که باعث افزایش علاقه ام به خبرنگاری شد.

وی افزود: در دوران ما هر کس با باورهای گوناگون برای انقلاب اسلامی تلاش می کرد، ما هم با برگزاری یادواره های شهدا در مدرسه شبانه روزیمان لذت خاصی را تجربه می کردیم و تاجایی که قادر بودیم فعالیت های پرورشی را در مدرسه اجرا می کردیم و مشتاق یادگیری بیشتر کارهای پرورشی نیز بودیم، می خواهم فرصت را غنیمت شمرده و یادی کنم از اولین معلم پرورشیمان شهید محمود زنگنه.

رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی خطاب به خبرنگاران گفت: اهل رسانه همیشه باید به فکر آموزش و یادگیری باشد و خبرنگاری که بگوید دیگر به آموزش احتیاج ندارم آن روز باید از حرفه خبرنگاری خداحافظی کند.

وی ادامه داد: خبرنگاران دانش آموز اگر می خواهند پیشرفت کنند باید انگیزه خود را نسبت به این حرفه افزایش دهند و دوم علاقه داشته باشند و سوم، تمام سطوح آموزش را بگذرانند، همچنین باید خبرنگار با فناوری‌های نوین آشنایی داشته باشد، چرا که این عرصه دوران دیجیتال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار