رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خبر داد:

بالای ۸۰ درصد هیئت های عزاداری در اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند

اردستان(پانا)-رئیس اداره تبلیغات اردستان اعلام کرد بالای ۸۰ درصد هیئت های عزاداری در اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند که از آنها در مراسمی تجلیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بالای ۸۰ درصد هیئت های عزاداری در اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند

حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: تخلف هیئت‌های مذهبی در مراسم‌های محرم امسال اصلاً برجسته نبوده و شهرستان اردستان نسبت به شهرستان‌های بزرگ نمره قابل قبولی را گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به نوعی حامی هیئت‌های مذهبی بوده،افزود: اینکه سازمان به آنها مجوز فعالیت می‌دهد به این معنی است که فعالیت خوبی را در جامعه داشته و طبق دستورالعمل‌ها فعالیت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی اردستان با بیان اینکه ۶۰ درصد از هیئت‌های مذهبی شهرستان اردستان در محرم امسال فعالیت داشتند، تصریح کرد: از این تعداد هیئت بالای ۸۰ درصد از آنها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند که با هماهنگی که با سه امام جمعه شهرهای اردستان، زواره و مهاباد انجام شد با تهیه لوح تقدیرنامه در مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: عزاداری در ماه‌های محرم و صفر با اجرای سنت‌های حسنه کمک به نیازمندان و برپایی روضه خانگی در اردستان ادامه دارد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی اردستان همچنین در خصوص برنامه عزاداری اربعین امام حسین (ع) و درخواست مردم برای اعزام به کربلا گفت: هر فرمانی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شود و مصلحت کشور باشد همان کار را انجام خواهیم داد؛ ایرانی‌ها همیشه نشان داده اند که تابع دستورات دینی بوده و آنها را به خوبی انجام می‌دهند.

خبرنگار:‌علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار